Torsdag i Palolem

Igar upptackte vi kackelackor pa rummet!! Men den hemska upplevelsen vagdes upp av silents partyt vi var pa senare pa kvallen. Det var sjukt roligt! Jattekonstigt och kul :D


Har ar var hel festliga "honeymoon-svit" med kackelackor och morkblaa sammetstyg efter vaggarna ;)
Ja det ar lika litet som det ser ut :P


Eftermiddagsmys pa "altanen"


Vi myser under ett av alla stromavbrott.. Och beundrar Denise fynd! Vaskan har ovan!!!! :D


Jag, Denise och Markus pa Silents partyt! En av de Svenska killarna vi hangt lite med har nere i Palolem.



Sahar ser det ut! En oppen yta mitt ute i "djungeln" med massa dansande manniskor och helt KNAPP TYST!! Vi trodde forst vi hade gatt fel.. Men helt plotsligt dok det bara upp massa folk! Mycke flummigt folk, kolla bara damen med magvaskan har ;)  


Kommentarer
Postat av: Lotta

HA HA...AMANDA AMANDA... sorry, hur kunde jag glömma informera dig när det gäller Idol :-) Våran alldeles egna idol Fredag!!! Men som plåster på såret kommer här en mega recension av det program som gick nu i fredags!



Det var ju nu endast 4 st kvar... Moa, Molly, Robin & Amanda F. Dom körde två låtar var, var av ena skulle vara riktid till någon som stod dom väldigt nära. Så det blev många känslor inblandade. Den här gången måste jag säga att Robin imponerade på mig, han gjorde två riktigt bra låtar. Och låt nr 2, riktad till sin pappa som var den som stod honom allra närmast, var you rase me up! RIKTIG POWER BALLAD, lika bra som orginalet. vilken röst pojken har :)

Dom andra gjorde också bra i från sig, Moa var som vanligt super duper!! Hon sjöng sin andra låt till sin bror, som hon sa att hon älskade över allt annat. Oj oj oj vad han grät när hon sjöng. Han satt riktigt och hulkade rårarna bara sprutade. När Pär skulle interjua honom efteråt fick han inte ut ett enda ord.

Men nu kanske du märker någonting nytt här.. jag berömmer inte längre Molly lika mycket. Hon har ju varit en stark favorit för mig tidigare. Nä, jag har har bytt favvo nu :) Jag har bestämt mig vilka två jag tycker ska till final, så detta program blev det avsnitt då jag kände mitt kall att måsta rösta fram dom bästa ;) Jag skickade 2 st röster. Och dom gick till....



1:a Robin...



och den andra som du nog redan har försått efter mitt lills utlägg :)



2:a Moa!!



Så min förhoppning här var ju så klart att Amanda F skulle åka ut. Den timmen med nyheter och annan utfyllnad blev LÅNG!!

Men klockan slog 22.25 och röstningen var avgjord.

Nu kommer det viktigaste av allt, vem åkte ut.....

................"trummvirvel".....................



Det blev Molly som åkte ut denna gång!!

Och det känns faktiskt helt ok, hur känns det för dig? Och vilken känner du att du håller på? Vilka ska till final?



I övrigt har jag inte så mycket att tillägga när det gäller kläder, mode m.m.

Amanada F hade ett enormt stort touperat hår, vet inte om det kanske blir nån ny trend. Du får hålla utkik där du är :) Såg inte heller nåt i guld eller silver metallic, så jag tror du kan lägga ner det nu :P Har du hittat nå nya trender där du är då??



Hoppas det känns som att du fått en liten uppdatering nu! Jag har gjort mitt bästa ;) Och snart är det fredag igen och då är det semifinal, då är jag här och berättar resten av historien ;)



Ha det bra, ta hand om varandra.

Hörs snart igen my love!



Puss & Kram



2011-11-27 @ 11:09:44
Postat av: Amanda

Haha!! Ja det var natt i den har stilen jag hade vantat mig redan forra veckan ;) Men nu ar jag mer an nojd! Riktigt valformulerat och ingaende! Som det later pa dig var det har ett program man inte fick missa, far kika pa play nar jag kommer hem :P Later som jag ocksa borde hoppas pa Moa och Robin till final.. Men eftersom jag inte ha sett de senaste programen borde jag fa ett litet handikapp, sa jag haller pa den som vinner!! :D

2011-11-27 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0