Koh Lanta/Phi phi

Ojoj vad tiden gar fort! Den bara springer ivag :) Vi har nu spenderat 2 veckor med Anna och Johan. Forst en vecka over jul pa Koh Lanta och sen veckan over nyar var vi pa Phi phi. Koh Lanta var super mysigt! Lugnt och skont med massa softa strandbarer, paminde valdigt mycket om Indien. Det basta med Indien iallafall ;) Sedan drog vi vidare till underbara Phi phi, igen! Dar tog vi det ocksa valdigt lugnt, hande mest vid poolen med Annas brutna fot.. :p

En av dagarna var jag och Denise ivag pa en segelbat. Var en Engelskman som hade baten och korde turer varje dag. Sjukt kul, bast hittills pa resan tror jag :D Som ni kanske har forstatt sa har vi ju haft lite otur med kameror pa den har resan sa vi har tyvarr inte en enda bild fran baten.. Men det var verkligen en upplevelse. Vi akte bredvid baten i en sa kallad havsjacuzzi, som ett stort nat som hangde fran baten. Valdigt svart att forklara men det blev iallafall jacuzzi kansla med bubblor och allt! Slangde oss ocksa i en lian fran batens tak och svingade oss runt hela baten!!

Pa julaftonsmorgon hade Tomten varit pa besok! :D



Sen var vi pa megagott julbord!



Senare pa kvallen overraskade jag och Denise med lite pysseltime!
 


Och sanna har naturbegavningar var vi pa det har med ler-bygge



Sen myste vi mest hela veckan och spelade en massa spel.



Och tack vare Anna och Johan har vi fullkomligt snoat in pa backgammon!! Hur kul som helst :D



Nyars ganget pa Phi phi!!







Nu ar jag och Denise solokvist igen och befinner oss i Patong, Phuket. Och pa fredag flyger vi ner till Bali och blir dar tills vi aker hem den 23 januari! Hej sa lange!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen :) nu var det verkligen jätte länge sedan jag gjorde nån kommentar här! Fy mig :) men samtidigt så har det ju varit ganska långt mellan dina inlägg också. Så vi jämnar nog ut varann ;)



Men istället har vi ju haft extra mycket kontakt via telefon å Skype... Mycket trevligt :)

Så ovanligt att se dig när man pratar med dig, så långt långt bort men ändå så nära. Det gör ju att man saknar dig lite extra, å en del tårar har det ju blivit när vi pratat ;)

Men nu är snart slutet på januari här, å det innebär att värödens bästa Amanda kommer hem :)))) LÄNGTAR!!!



Låter som att ni haft det bra både under jul å nyår. Jätte fina ler gubbar ni hade gjort :)

Här har vi också firat in det nya året rejält, vi hade en jätte lyckad coktail kväll :)



Jag hoppas att solen har börjat skina på er igen!! Hur är Bali annars då? Berätta mer :)

Och jag ser ju nu på korten att du är riktigt brun å fin, du sa att du inte var så brun... Du ljög :)



Hälsa så mycket!

Så ses vi snart, hinner säkert höras mer också ;)



Puss å kram i massor!



2012-01-09 @ 19:24:47
Postat av: Amanda

Haha, ja det tar verkligen ut varandra.. Ja snart ar jag heeeeemma!! Och tank sa mycket battre det ar att prata live, kommer surra ihjal er pa luncherna framover.. Iallafall om vi ska ta igen allt det har :p Jul och nyar var toppen och jag hoppas det kommer upp lite bilder fran en tillstallning ocksa :)

2012-01-11 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0